• Online interieuroutlet Naduvi heeft in een internationale investeringsronde 10 miljoen dollar opgehaald.
  • Het geld wil de startup gebruiken om het assortiment te vergroten, het team uit te breiden en de technologie verder te ontwikkelen.
  • Naduvi heeft als doel om de grootste online meubel-outlet van Europa te worden.

De Nederlandse online interieuroutlet Naduvi heeft in een investeringsronde 10 miljoen dollar opgehaald.

Het geld is afkomstig van onder meer het Londense Begin Capital, het Spaanse Iron Ventures en het Amerikaanse FJ LABS.

Naduvi is een nieuw afzetkanaal voor interieurleveranciers, die na een slecht seizoen of een gecancelde order vaak blijven zitten met onverkochte voorraaden, zo zei oprichter en CEO Itai Gross tegen Interior Business Magazine.

Op de online marktplaats is het voor consumenten mogelijk om interieurmerken tegen fikse kortingen te kopen. De prijzen lopen uiteen van zo’n 10 euro voor een dozijn kaarsen tot 3.750 euro voor een 7-delige tuinset.

Wanneer er een aankoop wordt gedaan, komt er een percentage van dat bedrag – dat per leverancier kan verschillen – bij Naduvi terecht, zo laat Gross aan Business Insider weten.

Naduvi zet in op verdere groei

De startup gaat als een speer. In september vorig jaar, zes maanden na de oprichting, wist het bedrijf de ‘Beste Starter Award‘ in de wacht te slepen. Naar eigen zeggen groeit het bedrijf met dubbele cijfers op maandbasis.

“Onze ambitie is om in heel Europa de grootste online interieuroutlet te worden”, zegt Gross. Vorige maand ging Naduvi van start in Duitsland. De startup was al actief in Nederland en België.

Naduvi wil de nieuwe kapitaalinjectie gebruiken om de huidige groei te versnellen. “We zien dat dit model werkt en gaan daarom nog meer investeren in het vergroten van het assortiment, het uitbreiden van ons team en het doorontwikkelen van onze technologie”, zegt Gross.

Meer over startups? Bekijk ook deze stukken eens: