• Social media is becoming a more important tool for corporate communications.
  • Data from the business advisory firm Brunswick shows that 81% of employees say it’s important for business leaders to actively communicate on social media. 
  • When managed effectively, a company leader’s social media presence can build trust in a company and make potential employees view the company in a positive light. 
  • To do that, leaders will need to be authentic, show compassion, and consider branching out to different forms of social media. 

Social media has become an increasingly central way for leaders to project a positive image, both within the company and externally.

Verder lezen?

Word abonnee van Business Insider

    • Toegang tot Nederlandstalige Premiumartikelen en rekentools
    • Een website zonder reclamebanners
    • Loopt na een maand automatisch af
    • Nederlandse en Engelse premiumartikelen
    • Toegang tot onze rekentools
    • Een website zonder reclamebanners
    • Flexibel: elk moment opzegbaar
    Voordelige keuze
    • Nederlandse en Engelse premiumartikelen
    • Toegang tot onze rekentools
    • Een website zonder reclamebanners
    • Flexibel: elk moment opzegbaar