Wilfred Genee: Voetbaldeskundige: "Een T-shirt is altijd goed. Ja, een
beetje flauwe tekst, maar goed. Leuk, een beetje retro. Dat kan altijd. Niet
superorigineel, maar als je niet iets heel leuks hebt, dan liever een beetje
defensief. Een T-shirt is iets waar je nog wat aan hebt. Kortom, ik vind dit
een heel degelijk attribuut."

Maik de Boer: Stylist: "Tijdens voetbaltoernooien gaat iedereen
altijd in van die bungalowtenten rondlopen. Dit is er ook zo een. En wie wil
nou voor een merk als een reclamebord door de stad lopen? Ik doe dat alleen
als ik ervoor betaald zou worden. Dat zwarte biesje om de arm is wel leuk
als het strak om je biceps zit. Het materiaal is dan wel weer fijn, ik ga
hem als poetsdoek gebruiken."

Vincent Wanders: Marketingdeskundige bij merkenbureau High Value: "Jup
Holland Jup, dat is zeker weer zo’n poging om een kreet te introduceren. Een
beetje het Goedemoggel-effect. Het is een aardig T-shirt. Maar het probleem
is dat Jupiler een Bélgisch merk is. Dan is het lastig om geloofwaardig te
zijn met je Jup Holland. Ze hadden beter iets met een knipoog naar België
kunnen doen. Iets van ‘Jullie kunnen voetballen, maar ons bier is beter’.
Jammer dat ze dat niet gedaan hebben."

Lees ook:

WK Gadgets: Kenners over de Oranje Toeoeoeter van TNT

WK Gadgets: Kenners over de Juichbandjes van Plus

WK Gadgets: Kenners over de Bungels van Super de Boer

WK Gadgets: Kenners over de Beesies van Albert Heijn

WK Gadgets: Kenners over de AD Plopmuts

WK Gadgets: Kenners over de Heineken Pletterpet

WK Gadgets: Kenners over de Handjes van Dirk

WK Gadgets: Kenners over de Bavaria DutchDress

Dit artikel is oorspronkelijk verschenen op z24.nl