Topvrouwen Sarah Wubben en Jeanette Kerssens hebben grote ambities voor Dept Agency. Om te groeien en het verschil te maken in de industrie zijn goede mensen nodig. Wubben en Kerssens ontdekten hoe ze die kunnen vinden. Ze vertellen erover in de nieuwe aflevering van de podcastserie Aanjagers

Sarah Wubben en Jeanette Kerssens vormen sinds vorig jaar samen de directie van Dept Agency. Als mensgerichte managing director van Dept focust Wubben op het behoud van een goede bedrijfscultuur en het binnenhalen van talent. Kerssens is een verbinder en is gefocust op klanttevredenheid. 

Het doel van Wubben en Kerssens is dat Dept koploper blijft in Nederland. Ook hebben ze internationale groeiambities. Momenteel werkt Dept al met grote namen, zoals Univé, Rituals en Bol.com

Platte organisatie

Om het verschil te maken is het noodzakelijk om talent aan te trekken, vertellen Wubben en Kerssens in de podcastaflevering. Inmiddels werken 2.500 mensen wereldwijd voor Dept, waarvan 800 in Nederland. Natuurlijk willen professionals graag werken voor Dept vanwege hun klantenbestand, maar er is nóg iets wat ervoor zorgt dat werknemers graag een ‘Depster’ willen worden: de bedrijfscultuur. 

Hoe groot Dept inmiddels ook is, de cultuur is nog steeds heel ondernemend en wars van bureaucratie. De organisatie is plat, de lijnen kort en het hebben van goede ideeën wordt gestimuleerd. Mede daardoor is iedereen bij Dept intrinsiek gemotiveerd om, naar eigen zeggen, vette dingen te maken. 

In de achtste aflevering van Aanjagers, een podcastserie van Salesforce, vertellen Sarah Wubben en Jeanette Kerssens meer over hun ambities met Dept en het aantrekken van de juiste mensen in deze krappe arbeidsmarkt. Ook gaan ze in op hun ‘gouden formule’ van de drie v’s: vrijheid, vertrouwen, verbinden. Al hun tips beluister je in Aanjagers, de podcast.

Laat je inspireren door Nederlandse aanjagers

In de podcastserie Aanjagers spreken Salesforce’ Patrick Willer en Nick Botter steeds met andere toonaangevende gasten die hun industrie op zijn kop zetten. Ze zijn creatief, innovatief en in Aanjagers geven ze je een kijkje in de keuken. In de komende aflevering hoor je Aragorn Meulendijks, chief marketing & commercial officer bij Beemup – een beweging die een open, ethische en gedecentraliseerde metaverse opbouwt. Ook spreken Willer en Botter binnenkort met Raoul Vertrouwd, oprichter van en president bij jongerenorganisatie ‘Passie voor je toekomst.’

Luister hier de laatste aflevering:

Aanjagers is een podcast van Salesforce; verenig al je teams rondom je klant met Salesforce Customer 360.