Business Insider Nederland is amper twee jaar bezig (sinds september 2016), maar doorbreekt de grens van 1,5 miljoen unieke bezoekers per maand.
De website is inmiddels de grootste website voor zakelijk nieuws in Nederland.
In totaal weten ruim 154 miljoen unieke bezoekers per maand Business Insider te vinden via één van de 16 internationale edities. Het team in Amsterdam is trots om te kunnen zeggen dat het samen met de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Australië en Polen een leidende positie heeft in haar markt.
De cijfers: dagelijks produceren we wereldwijd meer dan 400 content items voor de nieuwe generatie business leaders. Meer dan 8 miljoen gebruikers komen dagelijks naar onze digitale platformen voor technologie, politiek, business, finance en cultuur (lifestyle).
"We zijn blij dat we in korte tijd deze leidende positie hebben gekregen in Nederland", stelt Stefan Smit, commercial director van Business Insider. "We blijven ons ontwikkelen. Inmiddels zijn we ook actief bezig met het verkrijgen van inzicht in ons publiek via data-oplossingen. Zo kunnen we bijvoorbeeld KvK-nummers aan ip-adressen koppelen. Zo weten we van welk bedrijf de mensen komen die onze branded content lezen en inmiddels weten we dit ook over de mensen die onze display-ads zien."
Smit: "Daarnaast denk ik dat we met onze groeiende, eigen video-inventory een goed antwoord hebben voor onze partners die de shift maken van tv naar online video. Adverteerders beperken hun uitgaven in YouTube vanwege brandsafety en zoeken een alternatief in de vorm van high-quality video content. In Nederland hebben we nu alleen al één miljoen videostreams per maand."
Sinds onze oprichting is het onze missie om ons ambitieuze en nieuwsgierige, wereldwijde publiek te informeren en te inspireren door middel van onze innovatieve manier van storytelling op elk platform, medium en scherm.
Meer weten over de proposities van BI Studios, Business Insider en Finanzen.nl?
Neem contact op met Stefan Smit via 020 – 820 26 16 of [email protected]