De voetballer is te zien in de advertentiecampagne voor Armani ondergoed in
een witte slip. Hoewel de desbetreffende onderbroeken nog niet in de winkels
liggen, heeft de advertentie wel effect: een enorme stijging in het aantal
verkochte slips.
Bij het Engelse warenhuis Selfridges steeg het aantal verkochte witte
mannenonderbroeken met vijftig procent.
Het filliaal in het Londense Oxford Street verkoopt zelfs twee keer
zoveel onderbroeken als boxershorts.
De verkopen van de hele Armani ondergoed lijn zijn volgens Selfridges met
dertig procent gestegen.
Deze foto is als een soort lokkertje vrijgegeven door het modehuis. De
advertenties zullen pas vanaf februari in de bladen en op billboard komen te
staan. De eerste advertentie zal als een uitklapfoto te zien zijn in het
Amerikaanse tijdschrift Vanity Fair.
Met het Armani contract verdient Beckham de komende drie jaar 28 miljoen euro.
Voor Beckham komt deze deal op een goed moment. Zijn lucratieve contracten
met Gillette en Vodafone lopen eind van dit jaar af.
Dit artikel is oorspronkelijk verschenen op z24.nl