Een relevante relatie met je klanten opbouwen, én ook koesteren? Lees in deze nieuwe whitepaper hoe je met nieuwe technologieën de band met je klanten kunt aanhalen en verdiepen. Zo wordt het bijvoorbeeld mogelijk om toekomstig klantgedrag te voorspellen.

Met behulp van de whitepaper kun je nagaan of jouw organisatie er klaar voor is om de kansen te benutten. Met andere woorden: behoor je tot de sceptici, de volgers, de strevers of de aanjagers?

Het antwoord op deze vraag is belangrijk, omdat er een rechtstreeks verband blijkt tussen omzetgroei en de toepassing van digitale technologie: degene die deze optimaal toepassen, groeien het hardst.

De whitepaper bevat ook de case van een softwarebedrijf dat een duizelingwekkende groei maakt. Gestart als tweemansbedrijf bedient het nu 13.000 klanten. Mede dankzij de toepassing van een nieuw CRM-programma.

Kortom lees de whitepaper.

Vul hieronder je gegevens in. Je ontvangt dan een link naar de whitepaper.
Door het invullen van je gegevens, geef je toestemming aan de aanbieder van de whitepaper om contact met je op te nemen.

Aanvraag gratis whitepaper Microsoft Dynamics - Digitale transformatie in sales