• Met een LinkedIn-bericht dat hij in slechts 2 minuten schreef, werd Elliott Bell aangesteld als hoofd marketing bij startup The Muse.
  • Hij schreef vleiend over het bedrijf en begon met een persoonlijke noot.
  • Hier zijn tips voor hoe je indruk kunt maken met een spontaan bericht aan je droombedrijf.

CEO en medeoprichter Kathryn Minshew van loopbaanadviesbureau The Muse was in 2012 helemaal niet op zoek naar een hoofd marketing.

Verder lezen?

Word abonnee van Business Insider

    • Toegang tot Nederlandstalige Premiumartikelen en rekentools
    • Een website zonder reclamebanners
    • Loopt na een maand automatisch af
    • Nederlandse en Engelse premiumartikelen
    • Toegang tot onze rekentools
    • Een website zonder reclamebanners
    • Flexibel: elk moment opzegbaar
    Voordelige keuze
    • Nederlandse en Engelse premiumartikelen
    • Toegang tot onze rekentools
    • Een website zonder reclamebanners
    • Flexibel: elk moment opzegbaar