Topgolfer Tiger Woods is terug. Althans, hij weet weer sponsors aan te trekken.

Twee jaar geleden kwam hij in opspraak vanwege zijn buitenechtelijke, seksuele
escapades. Dat leidde tot een scheiding van zijn echtgenote. En Tiger Woods
verloor ook talloze lucratieve sponsorcontracten met bedrijven als AT&T,
Accenture, Gatorade en Gillette.

Ook het horlogemerk TAG Heuer keerde zich van ’s werelds meest succesvolle
golfer af.

Rolex gelooft in Tiger

Maar nu is daar concurrent Rolex. Woensdag 5 oktober werd bekend dat het
prestigieuze merk een vijfjarig contract met Woods heeft gesloten. “Rolex
is ervan overtuigd dat Tiger Woods nog steeds een lange carrière wacht en
dat hij alle kwaliteiten heeft om door te gaan met geschiedenis te schrijven
in golf”, aldus het bedrijf in een statement dat Reuters citeert.

Volgens de agent van Woods zitten er meer deals aan te komen. Zoals één voor
de golftas van de ster. Vroeger stond daar het logo van AT&T op, maar
sinds dat bedrijf opstapte, prijkt het logo van Woods’ eigen stichting op de
tas.

Op de golfbaan gaat het overigens nog niet zo goed met de voormalige
superster. Woods is uit de mondiale top-50 gevallen.

Dit artikel is oorspronkelijk verschenen op z24.nl