Deel dit artikel met je vrienden, zij kunnen het dan 24 uur gratis lezen
  • Barbie sales have soared in the pandemic, its worldwide gross billings up 19% in the fourth quarter.
  • The results reversed a years-long slump in sales.
  • They also followed the brand’s efforts to diversify its product and marketing.

When the world went into lockdown in March 2020, Roshni Mahtani Cheung worried about the psychological toll on her 4-year-old daughter, who was feeling isolated with no one to play with. So she incorporated Barbie into her daughter’s homeschool curriculum.

Verder lezen?

Word abonnee van Business Insider

    • Toegang tot Nederlandstalige Premiumartikelen en rekentools
    • Een website zonder reclamebanners
    • Loopt na een maand automatisch af
    • Nederlandse en Engelse premiumartikelen
    • Toegang tot onze rekentools
    • Een website zonder reclamebanners
    • Flexibel: elk moment opzegbaar
    Voordelige keuze
    • Nederlandse en Engelse premiumartikelen
    • Toegang tot onze rekentools
    • Een website zonder reclamebanners
    • Flexibel: elk moment opzegbaar