Waarom je als cosmeticabedrijf zeker moet zijn dat je claims in reclames waar kunt maken, volgens de Chief Ethics Officer van L’Oréal Lisa Boerop 08 jul 2019
Deze 16 merken kunnen volgens 3 experts zomaar verdwijnen – denk aan Blokker en KPN, maar ook aan Shell en Tesla Mark van Harreveld 27 jun 2019
Videodiensten zoals Netflix zijn nu officieel populairder dan tv kijken – alleen 50-plussers kijken nog 150 minuten per dag tv Business Insider Nederland 18 jun 2019
Oerbnb lokt toeristen uit het overvolle Amsterdam naar Drenthe – worden de ‘Amsterdam Stones’ werkelijkheid? Ties Keyzer 14 mrt 2019
Dit boek uit 1970 moet je lezen, als je wil begrijpen waarom klassieke merken overrompeld worden door ‘digitaal darwinisme’ Igor Beuker 14 feb 2019
Gesponsord Deze informatie wordt je aangeboden door een van onze adverteerders. Takeaway.com telt 94 miljoen bestellingen per jaar – zo wil het kleine restaurants helpen groeien Salesforce 21 jan 2019
Gillette’s controversiële reclame over mannelijkheid leidt tot heftige reacties – sommige twitteraars doen zelfs hun Gillette-mesjes in de ban Mary Hanbury 17 jan 2019
Gillette haakt met een nieuwe reclamespot in op #MeToo – en neemt de controverse op de koop toe Áine Cain 15 jan 2019
Coca-Cola’s ‘smartwater’ krijgt Gouden Windei voor meest misleidende product – ‘het is gewoon heel duur water’ ANP, Business Insider Nederland 24 dec 2018
Een klant klaagde bij KFC over de slechte friet en krijgt na 4 jaar ‘antwoord’ Rachel Hosie 07 nov 2018