Nationale-Nederlanden is genomineerd voor de Dutch Interactive Awards.

In de categorie B2B Commerce is de case ‘Verzuim van 2 kanten’ in samenwerking met Business Insider Nederland, VIRTUE Worldwide, Mindshare Netherlands en StormDigital een van de kanshebbers.

In een serie visuele artikelen vertelden we de lezers van Business Insider meer over verzuim op de werkvloer. Langdurig ziekteverzuim raakt zowel werknemer als werkgever, en vereist persoonlijke begeleiding aan beide kanten.

In de verhalen komen beide partijen aan het woord. Zoals het verhaal van Irene die een jaar in de ziektewet belandde, en haar leidinggevende Mike. In een ander artikel maken we bespreekbaar hoe een burn-out tot stand komt en wat je daar als werknemer en werkgever tegen kunt doen.

In de video bij deze campagne zien we het verhaal van Ron en Bob:

Dutch Interactive Awards

Bijna honderd bureaus zonden in totaal 268 campagnes en ander werk uit 2019 in. De jury kwam vervolgens tot een shortlist van 84 nominaties in 15 categorieën voor de prijzen.

In de categorie B2B commerce zijn verder genomineerd:

  • DSM Digital Congress Platform – TRIMM
  • Global B2B(2B) voor Dutch Flower Group – Accenture Interactive
  • Bouwmaat: Hoe maak je unieke en persoonlijke aandacht omnichannel? – Ternair, De Nieuwe Zaak, Sparque
  • Kramp-app – Q42, GriDD, Defigners
  • Een empathische campagne voor Philips Compressed SENSE – Valtech
  • Nationale-Nederlanden ‘Verzuim van 2 kanten’ – Business Insider, Virtue Mindshare, Storm Digital

Op 11 september zullen alle genomineerden hun werk digitaal presenteren voor de vakjury's. De beslissing of de uitreiking tijdens een feestelijke award night door kan gaan volgt diezelfde maand.

Meer weten over adverteren op Business Insider? Bekijk onze adverteren-pagina.